Andet afsnit om vores vinterprojekt er klar, og nu går det for alvor løs. I dette afsnit kommer vi helt ind i maskinens inderste, det er nemlig motoren, der skal skilles ad. Motorblokken skal nemlig gøre stel og fælge følgeskab hos maleren. Vi Kenneth over skulderen i hele processen, og vi får en grundig gennemgang at de forskellige trin fra start til slut.
1. Motoforce Torxnøgle til pin-torx – T30 // 2. Buzzetti Universal holder til blæserhjul/kobling – ø50-140 mm // 3. TunR Svinghjulsaftrækker – 19 mm // 4. Pakning – toppakning –original // 5. Pakning ved koblingsdæksel – original // 6. Låseskive til koblingsmøtrik – original // 7. TunR Holder til koblingsskål // 8. Buzzetti Låseringstang – 4 dele // 9. Aftrækker til primært tandhjul – original // 10. Skiftehjul til geartromle – originalt // 11. Zoot Boltsæt til krumtapshus // 12. Zoot Boltsæt til koblingsdæksel // 13. Zoot Boltsæt til vandpumpe // 14. Loctite 243 Låsevæske // 15. Buzzetti Adskiller til motorblok // 16. Buzzetti Lejeaftrækkersæt – indvendig