Dine varer
    Tlf. 8651 1181 (Telefonen er åben) Gratis fragt med GLS ved køb over kr. 299,-

    Sådan returnerer du en vare

    Der er tre måder varen kan returneres på:

    1. Modtagelse af pakken kan nægtes ved GLS eller PostNord.
      Nægtes modtagelse, gør da venligst GLS eller PostNord opmærksom på, at pakken skal returneres til Speedline A/S hurtigst muligt. Er pakken betalt med kreditkort, vil det fulde beløb blive refunderet til købers konto.

    2. Varen kan modtages fra GLS eller PostNord og derefter returneres inden for de næste 14 dage til Speedline A/S.
      Returneres den inden for de 14 dage, skal der udfyldes og vedlægges en reklamations-formular (Tryk her for at downloade).

    3. Varen kan afleveres i vores butik i Skanderborg inden for 14 dage. Du skal medbringe din faktura.

    Vores adresse er:
    Speedline A/S
    Sverigesvej 19
    8660 Skanderborg

    For at sikre hurtig ekspedition, husk da venligst at udfylde en returseddel og vedlæg den i pakken (Tryk her for at downloade) - jo bedre den er udfyldt, jo hurtigere går det.

    Er du i tvivl om en fortrydelse eller reklamation kan du altid kontakte vores kundeservice inden du sender dine varer retur.

    Når du sender dine varer retur, er det vigtigt, at du altid vedlægger dit ordrenummer. For at vi kan behandle din reklamation skal du printe og udfylde vores returseddel.

    Fortrydelsesret

    I forbrugerkøb hvor bestillingen af varer foretages via telefon eller Internettet, har forbrugeren 14 dages fortrydelsesret. Fortrydelsesretten løber fra det tidspunkt hvor varen modtages af køber. Skulle købet fortrydes indenfor 14 dage, tilbagebetaler vi varens pris. For at kunne benytte fortrydelsesretten, skal varen være afleveret til GLS, PostNord eller anden fragtmand senest 14 dage efter modtagelsen. Betingelsen for at anvende fortrydelsesretten er, at varen tilbageleveres i væsentlig samme stand, som ved overdragelsen. Såfremt varen ikke tilbageleveres i væsentlig samme stand, vil Speedline A/S vurdere varens salgsværdi. Mangler den originale emballage, medfører det en forringelse af salgsværdien. Speedline A/S vil derfor vurderer varens salgspris, og kunden vil blive fratrukket et tilsvarende beløb, svarende til forringelsen. I værste fald kan manglende original emballage medføre, at købet ikke kan fortrydes. Såfremt varer returneres, med henblik på brug af fortrydelsesretten, står køber for omkostninger ved forsendelse. Speedline A/S returnerer beløbet inden 30 dage i overensstemmelse med forbrugeraftalelovens § 12c.

    Vi gør desuden opmærksom på, at el-dele kun tages retur såfremt varen ikke er taget i brug og fortsat er i ubrudt emballage.

    Returnering med henblik på fortrydelse sker på købers egen regning!

    Speedline A/S anbefaler, at man benytter GLS eller PostNord til returnering af varer. Sendes det med en af de to nævnte, er det muligt at spore pakken hos GLS eller PostNord og i værste fald efterlyse den. Desuden opstår der ingen tvivl om, hvor vidt Speedline A/S har modtaget pakken eller ej.

    Forsvarlig returnering
    Ved returnering af en eller flere varer, bedes disse være pakket forsvarligt ind, så der ikke opstår skader under fragten. Ved returnering af plastdele osv., skal indpakningen være en kasse, for at sikre produktet bedst muligt. Er produktet ikke pakket forsvarligt ind, kan det medføre købers rettigheder bortfalder. 

    Hjælp, hvordan gør jeg?
    Skulle du være i tvivl om, hvordan en bestemt vare skal returneres, kontakt da venligst Speedline A/S på info@speedline.dk eller telefon 86511181.

     

     

    Hent vores returseddel HER.

     

    Indsend dine varer til:
    Speedline A/S
    Sverigesvej 19
    8660 Skanderborg
    Danmark

    Hvis vi har spørgsmål til din reklamation kontakter vi dig pr. mail eller tlf.