Vælg et land for at se indhold der er specifikt for din placering.

Ryd
Kategorier
Produkter
Ingen resultater fundet
Vi kunne desværre ikke finde nogle varer eller kategorier der matchede din søgning
Gratis fragt ved køb over kr. 399,- til GLS pakkeshop
Hurtig dag til dag levering
3.000+ tilfredse kunder på Trustpilot Logo

Handelsbetingelser

Betaling

Varer bestilt hos Speedline A/S kan betales med kreditkort.

Beløbet vil blive fratrukket kortet, i det øjeblik det købte produkt forlader Speedline A/S.
Vi tager imod følgende korttyper: Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Eurocard/MasterCard og JCB

Det er muligt at benytte kontanter i butikken (Gælder også afhentning/Click n collect)

Vi tilbyder afbetalingsordning gennem ViaBill

Betaling via ViaBill:

Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer, og efter 30 dage trækker ViaBill automatisk betalingen fra dit sædvanlige betalingskort. Du kan også vælge at beløbet tilbagebetales i mindre bidder over 10 (eller færre) måneder. I dette tilfælde tillægges et fast månedligt gebyr. Læs mere om ViaBills betingelser her: https://viabill.dk/forretningsbetingelser/viabill/ 

Hvis du fortryder dit køb, ophører aftalen om betaling hos ViaBill.

ViaBill finansierer køb for op til 2.000 kr.

Beløb over 2.000 kr. finansieres i samarbejde med SparXpress.

Læs mere her: www.viabill.com/kredit

Mobilepay kan benyttes på vores hjemmeside.

Der kan betales via bankoverførsel efter forudgående aftale. Vi gør opmærksom på, at ved denne betalingsform er du ikke dækket af indsigelsesordningen. Vi sender varen, så snart vi har modtaget beløbet på vores konto.


Levering
Alle pakker leveres af enten GLS eller PostNord, med mindre andet er aftalt inden forsendelse. Bestilles der inden kl. 16:30 (15:00 fredag), vil pakken blive sendt med GLS eller Post Danmark samme dag. Modtager du, imod vores forventning, ikke pakken senest fire dage efter bestilling, bedes du kontakte os med det samme på telefon 8651 1181.

Ved bestilling af en vare der skal eftersendes pga. den pt. ikke er på lager, koster portoen 40,- og når varen kommer hjem vil denne blive sendt med GLS
 

Fragtpriser
Alle fragtpriser er volumenberegnede og er derfor ikke udelukkende baseret på vægten af de varer der er i pakken, men også på hvor meget de fylder.


Bestillingsvarer
Ved køb af bestillingsvarer er der tale om varer der ikke er på lager, men skal bestilles hjem fra vores leverandører. Leveringstiden vil normalt være 3-10 hverdage, dog kan leveringstiden være længere såfremt leverandøren ikke har varen på lager. I tilfælde af varen ikke er på lager hos importøren, kontakter vi altid kunden og gør opmærksom på dette.


Fortrydelsesret
Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler på via vores webshop.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen, til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Det gør du ved at vedlægge standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne, når du sender varen retur til os.

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Fortrydelse af en del af købet

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.

Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

Returnering

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.

Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.
 

Motordele, lys og lygter

Alle uoriginale motordele, samt lys og lygter er ej lovlige at benytte på offentlig vej. Flere af de dele vi sælger kan være godkendt til motorcykler etc., men det er ene og alene kundens ansvar at overholde disse regler.

Kontakt os på info@speedline.dk hvis du har spørgsmål til netop din maskine.
 

Forsvarlig returnering
Ved returnering af en eller flere varer, bedes disse være pakket forsvarligt ind, så der ikke opstår skader under fragten. Ved returnering af plastdele osv., skal indpakningen være en kasse for at sikre produktet bedst muligt. Er produktet ikke pakket forsvarligt ind, kan det medføre at købers rettigheder bortfalder.

Ingen fortrydelsesret

Følgende aftaler kan ikke fortrydes:

Levering af varer, som er fremstillet efter dine specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg,

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug.

Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.

Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

Varen sendes til:

Speedline A/S
Sverigesvej 9C
8660 Skanderborg

Mrk.: "Retur"

Du kan også fortryde købet ved at give os besked, og aflevere den personligt på ovenstående adresse.

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

3 måneders ekstra fortrydelsesret (+ DKK 29,00)

Køb 3 måneders ekstra returret, så du kan få pengene tilbage, hvis du ikke får brug for varerne og sender dem retur ubrugt og i original ubeskadiget emballage. Denne udvidede fortrydelsesret træder i kraft 14 dage efter den lovpligtige fortrydelsesret.

Fortrydelsesret i erhvervskøb

Ved erhvervskøb er der mulighed for at returnere varerne, dog trækkes 25% af beløbet.
 

Reklamationsret
Købelovens mangelsregler gælder for varekøb.

Når du handler hos os som forbruger, har du reklamationsret i 24 måneder.

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Bemærk reklamationsretten kan være begrænset af varens naturlige holdbarhed.

Du skal reklamere til os inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.
 

Gavekort
Gavekort købt hos Speedline A/S har en gyldighed på 3 år, medmindre andet er skriftligt aftalt med Speedline A/S. Hvis du har modtaget dit gavekort som en gevinst, skal du være opmærksom på, at der kan være flere begrænsninger for brugen end for et gavekort, du har betalt. Det kan fx være en kort gyldighedsperiode, eller at kortet kun kan indløses ved køb af en bestemt vare.
 

Defekter
Vi er kun ansvarlige for produktskader, så længe det følger af lov.  
 

Persondatapolitik
Forretningen forstår og respekterer vigtigheden af privatliv på internettet. Forretningen vil ikke afsløre information om kunder/brugere til tredjepart, med mindre det er nødvendigt for at implementere en transaktion. Forretningen vil ikke sælge dit navn, adresse, e-mailadresse, kreditkort eller personlige data til nogen tredjepart uden din forudgående tilladelse.

Når du handler hos os, har vi brug for følgende oplysninger:

  • Navn
  • Adresse
  • Evt. leveringsadresse, hvis den er en anden end faktureringsadressen
  • Telefonnummer
  • E-mail adresse

Vi registrerer og videregiver dine personoplysninger til det valgte fragtfirma med det formål at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Speedline A/S og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.

Den dataansvarlige på www.speedline.dk er medejer af Speedline A/S, Jesper B. Pedersen.

Som registreret hos Speedline A/S har du altid ret til at sende os dine indvendinger mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven. Henvendelse i den forbindelse sendes til: info@speedline.dk.

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du kontakte Speedline A/S' kundeservice enten via mail til info@speedline.dk eller pr. telefon til 86511181. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus

For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.

Når du handler på en e-mærket webshop, kan du gratis få behandlet din sag - uanset beløbets størrelse. Læs mere her.

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens klageportal.

Hjælp, hvordan gør jeg?
Skulle du være i tvivl om, hvordan en bestemt vare skal returneres, kontakt da venligst Speedline A/S på info@speedline.dk eller telefon 86511181.

Med venlig hilsen
Speedline A/S
Sverigesvej 9C
8660 Skanderborg
Danmark


CVR: 30551869
Telefon: 86511181
Fax: 86511137
E-mail: info@speedline.dk

God fornøjelse på vores hjemmeside.

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 26.08.2022

Fortrydelsesformular

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

Til

Speedline.dk

Sverigesvej 9C

8660 Skanderborg

CVR-/SE: 30551869

Tlf. 8651 1181 • info@speedline.dk

Jeg/vi meddeler herved, at jeg/vi ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min/vores købsaftale om følgende varer/levering af følgende tjenesteydelser.

Varer

Bestilling

Ordrenr.*

_____________________

Bestilt d.

_____________________

Modtaget d.

_____________________

Eventuelt

Dine oplysninger

Navn*

__________________________

Adresse

_______________________________________

Tlf.*

________________

Et evt. returbeløb vil blive indsat på det betalingskort, der er anvendt til at betale for ordren.

Dato og underskrift*

__________________________________________________

Felter markeret med * skal udfyldes.